Поширені запитання щодо оплати збору за подання скарги на дії замовника закупівлі

Поширені запитання щодо оплати збору за подання скарги на дії замовника закупівлі

Розмір, порядок сплати та повернення збору за оскарження тендеру


Після внесення змін до законодавства “Про публічні закупівлі” в учасників виникає ряд запитань щодо нових правил оплати скарг до Антимонопольного комітету (АМКУ).
Відповіді на найбільш поширені запитання Ви знайдете нижче.


Як розрахувати суму оплати за подання скарги до АМКУ?

Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель, округлюється до наступних 10 гривень та складає:

• 0,3% від очікуваної вартості закупівлі – оскарження умов тендерної документації (при цьому мінімальна вартість становитиме 2 тис. грн, а максимальна – 85 тис. грн.);
• 0,6% від очікуваної вартості закупівлі – оскарження рішень замовника (при цьому мінімальна вартість скарги становитиме 3 тис. грн, а максимальна – 170 тис. грн.).

оскарження закупівель, розпочатих до введення у дію нового закону (тобто до 19 квітня 2020 року), відбувається за старими тарифами: 5 тис. грн – для товарів та послуг, і 15 тис. грн – для робіт.


Як оплатити збір?

За новими правилами за забезпечення отримання оплати, її повернення скаржнику або перерахування до державного бюджету відповідає ДП “Прозорро”. Плата, розрахована відповідно до зазначених вище вимог, вноситься на окремий рахунок, створений підприємством, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг

оплата за подання скарги до АМКУ здійснюється у день її подання виключно через електронну систему закупівель. Тепер відкликати скаргу буде неможливо.


Які передбачено способи оплати?

із застосуванням електронного платіжного засобу;

 шляхом безготівкового переказу коштів з банківського рахунка суб’єкта оскарження

скарга вважатиметься оплаченою з моменту зарахування коштів на рахунок ДП “Прозорро”.


Яким чином оплатити збір з банківського рахунку скаржника?

На сторінці створення скарги потрібно завантажити шаблон платіжного документа. Спершу необхідно зазначити реквізити для повернення плати за скаргу, вказавши код ЄДРПОУ (для юридичної особи) чи РНОКПП (для фізичної особи), а також міжнародний номер банківського рахунку за стандартом IBAN.
Після цього система Prozorro автоматично сформує шаблон платіжного документа, що містить наступні дані: найменування та код отримувача, сума платежу, найменування банку отримувача та його рахунок, призначення платежу.

при здійсненні оплати важливо ввести всі дані саме так, як це зазначено у шаблоні платіжного документу. Інакше ДП “Прозорро” не підтвердить отримання плати за подання скарги, а отже, скаргу не буде направлено до АМКУ.


Чи необхідно завантажувати платіжне доручення?

Необхідності завантажувати саме платіжне доручення в систему немає. Проте, після проведення оплати, будь-яким зі способів, необхідно дочекатися підтвердження внесення оплати від ДП “Прозорро.” До цього моменту скарга перебуватиме у статусі “чернетка”.

після отримання підтвердження про зарахування оплати, скарга буде відправлена до органу оскарження.


Як швидко надходить оплата?

Звертаємо увагу, шо краще не відкладати подання скарги на останній момент, адже є ризик не отримати підтвердження оплати скарги. В такому випадку адміністратор протягом двох робочих днів з моменту зарахування коштів повертає отриману плату скаржнику.

опрацювання банківського переказу може тривати до трьох робочих днів.


Чи здійснюється повернення коштів у разі задоволення скарги?

Так, у разі задоволення скарги або самостійного усунення замовником порушення, скаржнику будуть повертати раніше сплачені кошти. ДП «Прозорро» перерахує їх упродовж 2 днів після оприлюднення рішення АМКУ в системі. Якщо ж скаргу не задовольнили, то упродовж 2 днів ці кошти будуть перераховані до державного бюджету України.

при подачі скарги учасник вказує реквізити, за якими повертатиметься плата в разі успішного оскарження.


 

Наша команда має значний досвід участі в торгах та готова надати допомогу в підготовці та подачі Вашої тендерної пропозиції.

Більш детальну інформаію ви знайдете на сторінці Як брати в торгах участь і на що потрібно звертати увагу.

Чижов Владислав | 01.06.2020

Зв'яжіться із нами

Ми не завжди знаходимося в офісі, але ми завжди на зв'язку. Ви можете зателефонувати або написати в режимі 24/7 і домовиться про зустріч з командою Адвокатського об'єднання "Пленум".

Замовити зворотній дзвінок

Дякуємо, найближчого часу ми Вам зателефонуємо