Завдяки плідній співпраці спеціалістів АО Пленум та представників нашого постійного клієнта підготовлено пакет документів для участі в публічній закупівлі очікуваною вартістю близько 2 млн. грн.
Під час виконання проекту проаналізовано історію замовника, проведено аналіз попередніх його торгів, визначено причини відхилення пропозицій учасників, подані скарги тощо. Також з відкритих джерел перевірено чи були відміни процедури закупівель, чи виконані замовником попередні договори. Після прийняття клієнтом рішення про участь в тендері, здійснено аналіз вимог тендерної документації, підготовлено необхідні запитання, виявлено дискримінуючи положення та висунуті вимоги про їх усунення.
За результатами проведеного аукціону пропозицію нашого клієнта визнано найбільш вигідною, а подані документи – такими, що відповідають всім вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
Таким чином наш клієнт знайшов нового замовника, що допомогло розширити ринок збуту, поповнити портфоліо і, звичайно, отримати прибуток.